RİSKLİ ADAM ASMA ŞAKASI! - ( KIZLARA YAPARSAK? )
08:10
1,581,428
Reddit
RİSKLİ ADAM ASMA ŞAKASI! - ( KIZLARA YAPARSAK? )
Binomo ile demo hesabınıza ücretsiz 1000 $ alın: bit.ly/ANGARA_BS_BINOMO
Selamlar daha önce Türkiye'de yapılmamış riskli adam asma şakası ile karşınızdayım, çok eğlenceli ve çok komik bir video oldu iyi seyirler.
Beni instagram'dan takip etmek için :
instagram.com/theangarabebesi
Sponsorluk, iletişim ve iş birlikleri için " iletisimangarabebesi@icloud.com " adresine mail atmanız yeterlidir.
Bizlere destek olmak amacıyla videomuzu beğenip ve kanalımıza hala abone değilseniz " ücretsiz " bir şekilde abone olabilirsiniz.

YORUMLAR
  • Angara Bebesi
    Angara Bebesi

    Videomuza kısıtlama geldi, bize destek olmak için yorum atmayı ve beğenmeyi unutmayın ❤️

    • Renclub Aren Medya
      Renclub Aren Medya

      Videona niye kısıtlama gelsin ki on numara videolar yapiyon destekciniz maddi olmasada kalpten topram 👍

    • Tural Şabanov
      Tural Şabanov

      Haha

    • Hamit Tangut
      Hamit Tangut

      Hızlı konusuuyon ne uygulaması O

    • •ANGARA BEBESİ FAN •
      •ANGARA BEBESİ FAN •

      Kadına yazık oldu laa 😂😂😂😂

    • divijenni divijenni
      divijenni divijenni

      Benim ömrüm morglarda geçdi🤣🤣

  • Ruqeyye Yaqub
    Ruqeyye Yaqub

    😀😀😀😀😀😀

  • Didar Orunov
    Didar Orunov

    Kizlar aferin

  • Hafsa Aşga
    Hafsa Aşga

    Peki ya erkeklerin kızlarrdan daha çok korkması vökgbkjhkgktyp

  • Bekir Avanus
    Bekir Avanus

    Emek harcandimi ortaya güzel sakalar cikiyor .Çok guldum .🤌👏

  • Hüseyin Tetik
    Hüseyin Tetik

    Çok iyiiii

  • Ismail Demir
    Ismail Demir

    Kız duygularima tercuman oldu. Şaka diye bir gün birini öldürecekler.

  • Hakan Çakmak
    Hakan Çakmak

    5:17 sşsöxşalwşdpcşs

  • Hakan Çakmak
    Hakan Çakmak

    0:16 Lqnnaşaözpwösşşx

  • Nebiyeva
    Nebiyeva

    yaaaa o adamlar uykularini katiyor simdi aciyom

  • ռօʀƈǟ
    ռօʀƈǟ

    Aga çok iyi 2. Si gelsin xöskcksıdlskd

  • ismail baş
    ismail baş

    Böyle videolar kesinlikle yasaklanmalı.

  • Azra Alkan
    Azra Alkan

    Çok güldüm yaa

  • Ahmet Can
    Ahmet Can

    Kral sın amq nasıl altına sıçtı

  • ÖMER
    ÖMER

    Karı milleti komik ya🤣🤣🤣

  • Arda Minecraft Selamünaleyküm Aleykümselam
    Arda Minecraft Selamünaleyküm Aleykümselam

    Burak abi Burak abi beni Arda sen hayranın TRwatch hayranı bende youtuber olmak istiyorum apextracker video çekip bir kere tamam apekste adamsın Aslantürk

  • Senol Ozturk
    Senol Ozturk

    🙃

  • Nisa Ayhan
    Nisa Ayhan

    Yanlış kızlara denk geldiler hhahaha

  • Hüseyn Aşiqi
    Hüseyn Aşiqi

    4:00🤣😅

  • serhan saç
    serhan saç

    erkekler arkasına bakmaz

  • İsmail Gençoğlu
    İsmail Gençoğlu

    Kötü bir şaka kardeş korku insanların ölümüne bile sebep oluyor onu da göze aldın mı?

  • ORTAYA KARIŞIK
    ORTAYA KARIŞIK

    En yüreklisi kızlar çıktı bu arada. 😂😂

    • ORTAYA KARIŞIK
      ORTAYA KARIŞIK

      @mini NEJI peki öyle olsun

    • mini NEJI
      mini NEJI

      @ORTAYA KARIŞIK en azından canını kurtarmak isteyprlar o kızlar korkudan gideceklerdi resmen

    • ORTAYA KARIŞIK
      ORTAYA KARIŞIK

      Ya benim gördüğüm erkek hep kaçıp gitti ama kızlar hiç değilse kaçıp gitmedi 😂

    • mini NEJI
      mini NEJI

      Alakası yok korkudan kaçamadılar.

  • Medeni Yildiz
    Medeni Yildiz

    Lan böyle şakaları kadınlara yapmayın erkeklere hücum...

  • MaNan moonlight
    MaNan moonlight

    5 ay sonra Herkesin anasayfasina düşmüştür..

  • Metehan Kökdaşlı
    Metehan Kökdaşlı

    herşeye ok da pitbul ne için kavga çıkarsa diyemi

  • Melisa ÇETINKAYA
    Melisa ÇETINKAYA

    Yorumlara dalmıştım çığlık sesi geldi videoya baktım yukardan birşey sarkıyor yemin kalp kırizi geçiriyordum ya bune gerçek olmadığını bilmeme rağmen korktum ya bilmeseydim oracıkta ölürdüm

  • Deam Mørte
    Deam Mørte

    Kız haklı gençler dağılın.

  • KARANLIKKUYU
    KARANLIKKUYU

    Abi hangi insana yapılır bu. Ben bile burada korkudan inledim ailem kızım ne oluyor dedi?

  • Yiğit Guney Salihh
    Yiğit Guney Salihh

    Kızlar kaçamadı kordular

  • Songül Aktay
    Songül Aktay

    Ücretsisbi

  • ULTRAN X
    ULTRAN X

    erkek ler iyi kaçtılar . kızı korkotu lar , birinin bacağı kırıldı , biri yattı kaldı .... reflex çok iyi yani

  • Muhammed Esed Delikaya
    Muhammed Esed Delikaya

    Kadınlar gene yapacağını yaptı şakayı,yapanın kursağında bıraktı

  • kralkobra06
    kralkobra06

    İlk bastaki adam gizli polis videosunda ki adam değilmi valla o arkadaşlar

  • Efe Otluca
    Efe Otluca

    yazık abi üzüldüm şimdi ya kıyamam aga çok kötü oldu

  • Wandır Women
    Wandır Women

    Abi kızlar hepsinden cesur çıktı

  • Wandır Women
    Wandır Women

    Baştaki adam bide korkulacak bişey yok diyodu en önde kendisi giti😂😂 anlamadım ben niye hep gülüyorum

  • Kübra Güleymanova
    Kübra Güleymanova

    Bu kişilər qızlardan beter çıxdıki🤣🤣erkeklerin hamsı qorxdu qızlar ama yox. Hey gidi dünya.

  • Nunu Nurulu
    Nunu Nurulu

    Hapisden gecen ay cikdim falan deyipte yanindakindan hızlı kowmasi 😂😂😂

  • yusuf ÖZDEMİR
    yusuf ÖZDEMİR

    Ya böyle şaka olmaz

  • İsimsiz İnsan
    İsimsiz İnsan

    Abi naptınız qmq adam öldü😱😱

  • Selin _35
    Selin _35

    HAHAHAHAHHAHA UZUN ZAMANDIR BÖYLE SESLI GÜLMEDIM AHAHAHAHAHHAHAA

  • Talib Taş
    Talib Taş

    Izlerken korktum

  • Berhan Karadağ
    Berhan Karadağ

    Videonun yarısı ztn reklam e ne anladım ben bu işten. O kadar! Saygılar bizden.

  • Sinan Engin
    Sinan Engin

    Abla Ğorquyom bi durun ablağğ 😅😅😅

  • Lalalalalala lalalalalala
    Lalalalalala lalalalalala

    5:18 şarkı adı ne?

  • çağan tosyalıoğlu
    çağan tosyalıoğlu

    gülme krizine girdim mk fhgsdıfydosgfutdsııfhds

  • Selinay Tsn
    Selinay Tsn

    bu kameraları nasıl saklıyorlar? anlayamıyorum asla

  • Veli Baba
    Veli Baba

    Ya çok komik

  • hasan baba
    hasan baba

    Șarkının adıne ??

  • SoftJennie - The ecrin tr
    SoftJennie - The ecrin tr

    Adam :ben geçen ay hapisten çıktım Ceset düşer/run

  • neriman yelbaka
    neriman yelbaka

    Komedisin varya😂

  • Oguzhan Coskun
    Oguzhan Coskun

    İyide birde kumarı reklamınımı yapıyor sun

  • Batuhan Özhan
    Batuhan Özhan

    fake olduğu aşırı belli

  • zifiri
    zifiri

    7:54 te korkan bir tek nenmiyim

  • Əli İmaməliyev
    Əli İmaməliyev

    Siyah kuşaklıdan habar varmı bütün istanbulu gəzmiştir ha

  • AYAN F. Sertac
    AYAN F. Sertac

  • Huseyin Demirci
    Huseyin Demirci

    Kizlar gene saglam cikti

  • Akifeymen Şakalar
    Akifeymen Şakalar

    Abi siz böyle şeyler yapıyorsunuz ama hamile olan abalalara deng gelirse bide dersinki karnı büyük olur die ama 1 2 aylık beli olmaz

  • İlker İrice
    İlker İrice

    KISITLAMAYA GİMESİNNNNN BÜYÜK HARFLE EMOJİSİZ

  • Erkan şahin
    Erkan şahin

    Bu kadar fake video izlememistim uzun zamandir

  • Papatyam
    Papatyam

    Yeminle gülmekten karnım ağrıdı siz çok yaşayın ya

  • Batuhan Köseoğlu
    Batuhan Köseoğlu

    sonda kızlar : yHa QeS sEsiNi yha SlKmı dıR nDiR yhA mAl

  • Ahmet Esmer
    Ahmet Esmer

    yemin ederim kızlar erkeklerden cesaretliler

  • ƏLİ PRO YT
    ƏLİ PRO YT

    7:54 bir benmi korktum

  • M S A
    M S A

    gerizkalı msnız yhaaa :S

  • Renclub Aren Medya
    Renclub Aren Medya

    Ya kalp hastası olsaydım dedi ya bayan aslında bir anlik korkuyla yüreğine inebilir insanın 😆

  • Emre Çolak
    Emre Çolak

    Harbiden bi kalp hastasına denk gelinse ve orada kalbi dursa bunun hesabını verebilecek misiniz ? O yönden hiç dusunmuyormusunuz . Ya o kadar dusuncesizsiniz yada o insanların hepsiyle baştan konusulmustur .d

    • Karomeistery
      Karomeistery

      #efsoduyar

  • Avsin Tekdal
    Avsin Tekdal

    Kızlara helal Erkeklerin hepsi arkasına bakmadan kaçtı

  • Avdulla Vahabov
    Avdulla Vahabov

    İnşallah seni orada biçaklar lar🤲

  • Elanur Yılmaz
    Elanur Yılmaz

    Evet arkadaşlar gördük harbi erkekliğin 100%100 ü kaçmaktır UKDTDTKUUKDTJKYVFLGYILIUYG

  • Elanur Yılmaz
    Elanur Yılmaz

    Kızlara gıcık kptm

  • Sheux
    Sheux

    02:03 deki sarki: Angetenar Maxun Remix

  • filiz alpsln
    filiz alpsln

    Sen bizi güldürdün Allahta seni güldürsün inşallah yine tekrarini istiyoruzzz

  • Ramazan Tetik
    Ramazan Tetik

    Abi en sonda köpeklin ye yapsaydın ELFATİYA

  • KARTALMIŞ TARIM
    KARTALMIŞ TARIM

    Kızlar daha delikanlı cıktı

  • Rose Blinks
    Rose Blinks

    Kendini Çok bişey sanan abilerin arkasına bakmadan sürünerek kaçması İki kızın daha cesur çıkmazsı 😂😂 Doğanın bir oyunuKendini Çok bişey sanan abilerin arkasına bakmadan sürünerek kaçması İki kızın daha cesur çıkmazsı 😂😂 Doğanın bir oyunu

  • Rose Blinks
    Rose Blinks

    Kendini Çok bişey sanan abilerin arkasına bakmadan sürünerek kaçması İki kızın daha cesur çıkmazsı 😂😂 Doğanın bir oyunu

  • Sessiz Adam
    Sessiz Adam

    7:31 kız diz çöküp ölmeyi bekledi .d

  • Gökhan Hantik
    Gökhan Hantik

    olum kızlar erkeklerden cesaretli çıktı

  • YUSUF G
    YUSUF G

    Ses full dü ve kulaklık 🤯🤯🤯

  • Penah Isaqov
    Penah Isaqov

    04:33 dekine bak yav ,ceza evinden çıkana bak,kesin ceza evinde tualet temizciliyi olmuş işi

  • ismsiz savaşcı
    ismsiz savaşcı

    6:06 siyah kuşak nerde

  • Boran
    Boran

    Soldaki abla çoğundan delikanlı çıktı helal be 👍

  • Ahmet Yılmaz
    Ahmet Yılmaz

    Erkeklerin hepsi kaçtı bı kızlar kaldı ya yazık ya

  • YASSU O
    YASSU O

    erkeklere bak sadece lafta işte kadın korkmadı sadece lafta değil KAÇMADI

  • Isa Ozkok
    Isa Ozkok

    kızlardada kaçman lazımdıı

  • UMUDUMUZ BEŞİKTAŞ
    UMUDUMUZ BEŞİKTAŞ

    yorumm

  • cem ulas
    cem ulas

    02:53 deki bebe sahte polistede var, kurmaca yani bebenin ses tonundan direk belli

  • Dilan Mermer
    Dilan Mermer

    Erkeklerin hepsinin fıs çıkıp kaçması ksnsksndkdnd

  • Püstə Aslanova
    Püstə Aslanova

    Yalnız helal olsun kızlara beee

  • Turan Var Olsun
    Turan Var Olsun

    Kezbans everywhere

  • Güray Tezer
    Güray Tezer

    zaa

  • SAKLI CENNET tim
    SAKLI CENNET tim

    İkinci adam çok komik

  • Elşan Abdullah
    Elşan Abdullah

    Kizlar erkeklerden daha cesaretli

  • İsa Şimşek
    İsa Şimşek

    Gel gardaş gel, gaç gardaş gaççç🤣🤣

  • Ahib Axundov
    Ahib Axundov

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Cook guzel di sonu öyle olmasaydı tabii

  • Жораев Шерзод
    Жораев Шерзод

    Одамларди куркитишма гунохка ботип кардашим

  • Murat S
    Murat S

    Vallahi gorhiyorum (korkuyorum ) di 😄😁👍

  • Mushap Güngör
    Mushap Güngör

    Beklenen yer 7.30

  • UFUK KARAKUS
    UFUK KARAKUS

    LAN BENDE KORKTUM SJSJSJSJS

Sonraki
Enes  Akgun
0:18
705 B