KEKOLARA TİKİM VAR ŞAKASI! #4 - ( KEKO KIŞKIRTMA! )
17:55
1,117,134
Reddit
KEKOLARA TİKİM VAR ŞAKASI! #4 - ( KEKO KIŞKIRTMA! )
Angara Bebesi kanalımızın en sevilen ve en çok izlenen serisi olan KEKOLARA TİKİM VAR şakasının dördüncü bölümüyle sizlerleyiz, üç bölüm çektiğim tikim var şakası toplamda 17.000.000 izlendi ve yüzbinlerce beğeni aldı, umarım yeni bölümü beğenirsiniz.
İyi seyirler..
Beni instagram'dan takip etmek için :
instagram.com/theangarabebesi
Sponsorluk, iletişim ve iş birlikleri için " iletisimangarabebesi@icloud.com " adresine mail atmanız yeterlidir.
Bizlere destek olmak amacıyla videomuzu beğenip ve kanalımıza hala abone değilseniz " ücretsiz " bir şekilde abone olabilirsiniz.

YORUMLAR
  • Angara Bebesi
    Angara Bebesi

    Kekolara tikim var şakasını üç senede üç bölüm çektik, toplamda 17.000.000 izlenen kanalın en sevilen serisinin yeni bölümü sizlerle, iyi seyirler. Beğenmeden geçmeyin

    • Fatih Gölge
      Fatih Gölge

      Abi öncelikle selamın aleykum Ben adanadan izliyorum ve kekolar kışkırtma videosunun devamını istiyorum ama adana'da yapmanı istiyorum şimdiden anlayışın için teşekkür ederim

    • emirtosu
      emirtosu

      17:03 bisiklete noldu? 17:55 oyle sessizce gitmezsin, adamlara bulastin mi? Son gunlerdeki en merak ettigim 2 konu. 🤣

    • Sessiz Adam
      Sessiz Adam

      @Yunus emre Aktan mardaş

    • Racon Resmi
      Racon Resmi

      Vur lan şaplağı 😂😂😂

    • Racon Resmi
      Racon Resmi

      Babana şaka yap 😂

  • Good Girl
    Good Girl

    dayak atarak tikini geçirmeye çalışıyorlar, mükemmel ötesi tıp teknolojisi ya

  • Hkn Hkn
    Hkn Hkn

    Dünyada en zararlı hayvan insandir

  • Büsratubiş Aydın
    Büsratubiş Aydın

    Şüpesizki biz insanları sizlere örnek olsun diye yarattık

  • Mehmet Aķkus
    Mehmet Aķkus

    Abi hiç korkmuyonmu 😁😁😁

  • bașkaleli
    bașkaleli

    Ellerinden nasil kurtulduğunu da paylaş kral

  • BİLAL BEYOĞLU
    BİLAL BEYOĞLU

    şu kekoları tek yumrukta bayıltacaklar seri like

  • Muhammed Enes Kuşkıran
    Muhammed Enes Kuşkıran

    Kekolarda hepsi koro halinde konuşuyor ne hikmetse 😂

  • Giray Yılmaz
    Giray Yılmaz

    Hahaha la olum yaa 🤣🤣

  • Göknur düzova
    Göknur düzova

    Kekolarin yanına birinden kaçiyormuş gibi yap

  • shamis13n
    shamis13n

    Əslində çox yaxşı insanlardılar kekolar

  • ferhadrefibeyli FR
    ferhadrefibeyli FR

    Dünya boş kalmasın diye yaşıyan canlılar aldıkları nefes bile zarar

  • Ali Bolat
    Ali Bolat

    Çöp insanlar diye bilinenler

  • Canay XXX
    Canay XXX

    allah kitap pompa

  • Ferhat Mustu
    Ferhat Mustu

    Bu çocuğun şakaları acayip komik valla helal olsun kimse yanından geçemez adam taşmak geçiyor 😅😅🤣🤣

  • Atakan Polat
    Atakan Polat

    BANAMİ VURACAN gel otu otu

  • Hakan Aksöz
    Hakan Aksöz

    4:30 :D

  • Faruk Besiktas
    Faruk Besiktas

    12:50 Amca beni dövüyorlar😂😂😂

  • Selçuk Dikmen
    Selçuk Dikmen

    😂😂

  • T3T1KC1
    T3T1KC1

    Shraded Brothers ekibi ile kekoların yanına gitsene

  • ilkin
    ilkin

    supersin bro

  • Mehmet şakir Tanış
    Mehmet şakir Tanış

    Sen birtanesin

  • Reşit Gozanoglu
    Reşit Gozanoglu

    Delikanlı adam zayif adama el kaldırmaz..

  • Onr Odbs
    Onr Odbs

    Kekolarin yanına git iyice kışkırt ondan sonra hastalığım var de bayil isteyenler +1

  • Onur sekeroglu
    Onur sekeroglu

    Amk gülmekten iskembem yerinden firlicakti :D

  • Engin Kılıç
    Engin Kılıç

    6:34 de adam kamerayı mı görüyor yoksa bna mı öyle geliyor

  • KaDo Gamer
    KaDo Gamer

    *gg*

  • Levent Erdoqan
    Levent Erdoqan

    İnsanlar ikiye ayrılır. Kekolar va diğerleri.

  • Yunus Yaman
    Yunus Yaman

    Olum bı bitmediniz lan

  • Eleysa Yılmaz
    Eleysa Yılmaz

    Gerizekalı salak mal olan beni bile güldürdün knk helal sana :dd

  • Berkant Gürdogan
    Berkant Gürdogan

    30 saniyedeki kirmizili olan Ümitcan'in birtek ben mi anladim :D

  • Özgür Aras
    Özgür Aras

    Sansür yapmaaa yaaa

  • Bekir Sahintas
    Bekir Sahintas

    Bilerek me ediyon? yok vallahi abi, etmiyom. Allahin adina yemin etme. Sen nasil bir müslümansin lan.

  • Hüseyin A
    Hüseyin A

    Hayirdir mayirdir cekeriz en büyük isleri o zaten:) ama bu sov kesin

  • Hüseyin A
    Hüseyin A

    Bütün gün oturup baskasinin malina sulanip gasp etmeye calisan yavsaklarin adi keko mu ?:)

  • Zafer Aydın
    Zafer Aydın

    Bu anteni bigün vururlar

  • TekStarTR İBRAHİM
    TekStarTR İBRAHİM

    🇰 🇺 🇷 🇺 🇲 🇺 🇸  🇧 🇴 🇬 🇦 🇿 🇮 🇲 (_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~🚬

  • Teyfik Önder Koyuncu
    Teyfik Önder Koyuncu

    Şu tip insanlardan yani keko salaklarından nefret ediyorum öksüzler havalı sanıyorlar kemdilerini

  • Alper Cantekin
    Alper Cantekin

    Acaba hiç açıpta bı videoları izliyorlar mı acaba

  • Bayram Kurt
    Bayram Kurt

    Bayiliyorum bu şakalarina devami gelsin lutfen izlerken en zevk aldigim videolardan😅

  • LoveR Boýý
    LoveR Boýý

    Ulan altima sctm amk gülmekden😁😁😀😀

  • Emre Sanchez
    Emre Sanchez

    Tutup Sksan canlari cikacak hala gel hele suraya cart curt 😂😂😂

  • Erdem Yılmaz
    Erdem Yılmaz

    İnanmayın adamlar paso oturun diyor kamera açısına alıyor.

  • Oguzhan Türkleri
    Oguzhan Türkleri

    Adamlar iyi dayanmış gene 🤣🤣🤣🤣

  • Ömer Faruk TOSUN
    Ömer Faruk TOSUN

    11.35 😄😄😄

  • Ebru Güneş
    Ebru Güneş

    Lüksemburg da oturuyorum demesi hahahahha

  • R. D
    R. D

    O ilk çıkan kırmızılı ceket ALEYNA ÇAKIR'ın Ümit değil mi?

  • Kadir Öztürk
    Kadir Öztürk

    Hahahahaha

  • Abdullah Çakır
    Abdullah Çakır

    dakika 3.56 daki saç tipi çeteye üye demek tecrübeyle sabittir

  • tayfun naz
    tayfun naz

    Kardeşim süpersin İstanbul Maltepe’den sevgiler

  • Sessiz Adam
    Sessiz Adam

    55 TL gitti

  • ATLANTİS
    ATLANTİS

    abi videolarını izlerken bana bi gülme geliyor abi videoların çook iyi

  • aylin karakaş
    aylin karakaş

    Aha ha ha 🤣🤣😅

  • LömberdecTV
    LömberdecTV

    National Geographic gibi yeminlen

  • Ahmet KIRKPINAR
    Ahmet KIRKPINAR

    birgün kesecekler biryerini göreceksin..

  • Daywalker8033
    Daywalker8033

    Hastasiyiz Dedee 🤙

  • Yusuf Yalçınkaya
    Yusuf Yalçınkaya

    Gülmekten karnım ağrıdı 🤣😂

  • Kratos
    Kratos

    10:08

  • Uğurtan Savaş
    Uğurtan Savaş

    Yani bu gerçekse kardeşim iyi yaşamışsın şu saate kadar aq 😂😂

  • Kratos
    Kratos

    10:12

  • Sağlık Huzur Ve İnsan
    Sağlık Huzur Ve İnsan

    Bu videoya nasıl geldim bilmiyorum. Dini program izliyordum oysa. Dikkatimi şu çekti. Neden kimse aklı başında konuşmuyor. Hemen vurma kırma peşindeler. Anlamadım? Neyse zaten bu videoda olmamam lazımdı. Hâlâ şoktayım 🤷‍♂️

  • Laik_Süvari ATA
    Laik_Süvari ATA

    Gec içeri benim kız içerde 😜😜😜

  • Murat Uslu
    Murat Uslu

    Merhaba genc Aktif Kekolar...Aktif arkadas ariyorum.

  • Selçuk Özinal
    Selçuk Özinal

    Cahilliğin vücut bulmuş hali hiçbirindede gram yürek yok

  • Emre Sözen
    Emre Sözen

    Abi bende karapurçekte oturuyorum sen hangi mahallede yaşıyon

  • Racon Resmi
    Racon Resmi

    Sen kimin adamısın 😂😂😂

  • Racon Resmi
    Racon Resmi

    Böyle saç stili hiç görmedim 😂

  • Racon Resmi
    Racon Resmi

    Babana şaka gelsin 😂😂😂

  • Racon Resmi
    Racon Resmi

    Bu adam komedi ya 😂

  • Racon Resmi
    Racon Resmi

    Efsane video

  • efsanevi Haydut
    efsanevi Haydut

    Angara bebesi adamdır adam

  • Kerem Demir
    Kerem Demir

    Kekoları deli et sonra ağlama taklidi yap

  • RIP OZİ
    RIP OZİ

    BU ÇOCUĞA FLAŞ TV DEN DAVET GELMELİ...

  • Thailand Travellers
    Thailand Travellers

    Şu bebeleri bana bi Verseler hepsini şamar manyağı yaparım 😁

  • Caner Akin
    Caner Akin

    Bence bu @Angara Bebesi 'nin çektiği videolardaki şahısların hepsi birbirini tanıyor. Video çekmek için tutulan kişiler.

  • ahmet parlak
    ahmet parlak

    Reyting alacağım diye bu kadar dayak yenir mi yahu :)))

  • ahmet parlak
    ahmet parlak

    Nerde oturuyong ? Lüksempurg :))))

  • Fatih Yücel
    Fatih Yücel

    KEKOLARIN FOTOGRAFINI CEK TELEFONLA DA KONUSMUS GIBI YAP CEKTIM ABI DE ÖYLE BI SAKA EFSANE OLUR 😂😂😂

  • Sungur Akkuş
    Sungur Akkuş

    😂😂😂😂😂

  • Mehmet Temizkan
    Mehmet Temizkan

    #yanındayızbebe

  • RUSLAN QURBANOV
    RUSLAN QURBANOV

    Başkalari oyle kotu kotu şakalar çekiyorki adamlara 5.6.milyon bakliyo baksana 1.milyon bile olmadi bu şaka hala 6.kez izliyom bu şakayi bu şaka 1000000.milyona çikacak kadar guzel👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • uğur ergün
    uğur ergün

    videonun sonunda şaka olduğunu söyle bari

  • Serkan Tutu
    Serkan Tutu

    10:19 koptum

  • Mert Gezer
    Mert Gezer

    Kekoların yanında kadına şiddet uygula bakalım ne yapıcaklar.

  • Sefer Mollayev
    Sefer Mollayev

    Videonun devamı gelsin mutlaka 😄👍

  • Ugur c
    Ugur c

    İzlerken küfür ediyorum kusura bakma :)

  • murat bebek
    murat bebek

    Bu çocuğun azmine hayranım ve insan psikolojini iyi biliyor

  • Çiyan Veysel
    Çiyan Veysel

    17:51 aziz Allah wudkojsc

  • Çiyan Veysel
    Çiyan Veysel

    17:44 :Dd

  • Çiyan Veysel
    Çiyan Veysel

    amca beni dövüyorlar :D

  • Bi BÜYÜK Bi küçük
    Bi BÜYÜK Bi küçük

    Kameraya bakarken yakaladım 6.33

  • PUBGM suwCALYX
    PUBGM suwCALYX

    892374293491929472472x LA GARDAAŞŞ LAAĞĞ

  • Serhat Atlı 21
    Serhat Atlı 21

    Dövse döversin onları kalıbınin adamına beniziyorsun

  • ZEROPAC
    ZEROPAC

    Bu yorumu niye yazdigimi hic ama hic zaman bilniyeceksiniz🖤🤟🇦🇿🇦🇿

  • Hzr 35
    Hzr 35

    Resmen sonunda beni öldürün dedin abi

  • Şerif Karagüllee
    Şerif Karagüllee

    Amca beni dovuyolar jffjjfjdufid

  • tuncay benzesik
    tuncay benzesik

    İzmir izmir diyosun ya allah için birgün gidip izmirde denesene şu hareketleri allahskna

  • DİZİ - BELGESEL ve MÜZİK AŞIKLARI
    DİZİ - BELGESEL ve MÜZİK AŞIKLARI

    O Değilde Videoyu Şimdi Sonuna Kadar İzledim 3000 yorumun içinde ne hikmetse göremedim Fakat Kırmızılı Eleman Aleyna Çakırın Katili ÜmitCan Uygunun Taa Kendisi Kimse Tanıyamadı mı Bu Elemanı Yahu Gardaşım Seni de Tebrik Ediyorum Kamuoyuna Mal Olmuş Bi Katili Farkında Olmadan Videonda Var Etmişsin Saygılarımla

    • NİSA ZİYECH
      NİSA ZİYECH

      @DİZİ - BELGESEL ve MÜZİK AŞIKLARI evet bende çok benzettim ama ümitcanı aleyna vefat etmeden önce de bilirdim bu değil

    • DİZİ - BELGESEL ve MÜZİK AŞIKLARI
      DİZİ - BELGESEL ve MÜZİK AŞIKLARI

      @NİSA ZİYECH Valla Ben Birebir Görmediğim için Bişey Diyemem zayıf mı şişman mı ses tonu şöyleydi böyleydi diye fakat suratı aynı Ümitcan ve ben çok benzettim

    • NİSA ZİYECH
      NİSA ZİYECH

      evet ümitcana çok benziyor ama ümit değil birincisi ümitin boynunda kollarında ve ellerinde dövme var bunda yok ikincisi ümitin sesi böyle değil birde bu kadar zayıf değil. üçüncüsü de ümit zengindi böyle köşe duvarlarda gezecek biri değil lüks yerlerde geziyordu ve birine asla para vermez bu adam başta burağa "ne kadar istiyorsun ben veriyim git" dedi mesela

  • Mesut Nas
    Mesut Nas

    Şaka yapıldığı sonunda bilinmiyor mu?

    • NİSA ZİYECH
      NİSA ZİYECH

      söyleniyor ama koymuyor her zaman

  • hülya kale
    hülya kale

    ABİ BENİM ANNEM DE KULULU

Sonraki